Sayfalar

12 Kasım 2016 Cumartesi

Hastalık nüks 2.part :) son gücümüzle mücadeleye devam .

Haftaya kadar hastalığımın nerde olduğu ya da gerçekten hasta olup olmadığım ortaya çıkıcak pet ct de hastalığın nüks ettiği yazmış ama baska bir bölge de aynı organda ...Sıkıntılarım var ama geçeceğine inanıyorum çünkü Allah c.c büyüktür ondan gelene ne yapılabilir ki sabr etmekten başka bir hafta öncesinden sabır ile ilgili bir ayet paylaşmışım bilmeden belki de işaret olacaktır bu bana.Sabır edip hamd edip bunu da yenmem gerekli.Sizleri seviyorum insanları seviyorum ve yaşamayı seviyorum en çok  da anneciğime aziyet olacağım diye üzülüyorum ,tabi o böyle düşünmüyordur ama ben kimseye yük olmak istemiyorum bu konuda çok hassasım kendi suyumu kendim alamadığımda yüreğim paramparça oluyor benim bana ağır geliyor başka bir bedene yük olmak .İnsan kendini bile çekemezken başkasına muhtaç olmak ne zordur bunu yaşayan anlar ancak.Allahım muhtaçlık vermesin hiçbirimize.
Velhasıl kelam dualarınızı eksik etmeyin benden .Her sabah kendimi sevmeye devam :)Desteklerinizle bu da geçecek ...Bana ilk desteği ailem ve eşim veriyor Allah onlardan razı olsun.
Çok okuyabilirim çok yazabilirim de hiç okuyamayabilirim de bu dönemde şuanda hiç birşey belli değil.Görüşmek dileğiyle

4 yorum:

  1. Rabbim şifa versin inşallah.
    Rabbim, aileniz ve sevdikleriniz yanınızda olsun.
    Dualarımdasınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin çok teşekkürler memnun olurum duanızda olmama....Allah razı olsun

      Sil
  2. Allah sabır, sağlık, sıhhat versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin Allah razı olsuncümle hastaya bende dahil şifa versin inş iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir