Sayfalar

1 Temmuz 2016 Cuma

Aczıyet....kadir gecesi

Kadir gecemiz mübarek olsun Allahım acısın ve sevdiği kullarından eylesin....
dualarınızı beklerim şifam için
geçen zamanları hatırlayınca hamdolsun diyorum bugunlere ne kadar şukur etsem az....acizim Allahım kusurluyum acizim senin yuceliğin karşısında zerreyim.utanıyorum ,verdiğin şeyler karşısındaki yaptıklarım etmiyor üzülüyorum sana layık göremiyorum razı oldugun kullardan eyle beni ne olur.....sana layık işler yapmayı senin rızanı alabilecegim kapılar aç....bu hastalığı tamamen gider vucudumdan,

Ve tüm kalbimle dilerim nerde acı ceken şifa bekleyen varsa şifa ver ya da hayırlı kapılar aç

7 yorum:

  1. Allah tüm dua ve dileklerini kabul etsin 😘 cuma günün ve Kadir gecen kutlu olsun 🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervsu çok teşekkürler çok sevindim yorumunu görünce

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun. Allah tez vakitte şifa versin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dmisal Amin Allah razi olsun. Yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir