Sayfalar

21 Haziran 2016 Salı

Bursa'nın Çanakkale Kahramanları


Bursali çanakkale sehitlerimizi gerçek yaşanmış anlatimlarla sıkmadan ve insana hissettirir biçimde anlatıyor. 

Tarih i seven savaslardaki yaşananlara ilgi duyan arkadaşlara tavsiyem olur okuyun.bir çok yerin altını çizerek okudum ve bazı yerlerde yabancılara ofkelendim. Bize bizden başka dost yok.hepimiz cephede hiçbir ayrim olmadan savasmisiz.Atalarımız göğüslerini gerçek manada siper ederek büyük bir iman ve vatan aşkıyla bu vatan toprağı kurtarilmis. Kıymetini bilmemiz gerekiyor diye düşünüyorum. Ikilik yapmak isteyenlere inat kenetlenmek gerekir.yarısına kadar anlatım yarısından sonra liste var bursalı şehitlerin adları ölüm yerleri baba adları liste şeklinde verilmiş. Merak edenlerin alıp okuyabileceği bir kitap


2 yorum:

  1. Şu sıralar ben de Çanakkale ile ilgili kitaplar okuyorum. Tarih çok ilgimi çekmezdi ama gerçekleri görmek için okumak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o sekilde pek tarih ilgimi çekmezdi ama bilmek lazım bilgilenmek gerekiyor o yüzden okumakta lazım

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir